Foto's delen vanaf Android Nexus toestellen?

January 2017 aangepast in iOS 10 of eerder
Misschien een domme vraag, maar ik waag het er toch maar op.
Iemand die foto's neemt met zijn iPhone en deze in een album plaatst kan deze zeer gemakkelijk delen met iemand anders die ook mac of iOS besturingssystemen gebruikt.
Maar als je iemand in de familie hebt die werkt met android toestellen, kunnen zij ook makkelijk hun albums delen zodat deze te zien zijn in Foto(s op een iPad bvb. Zo ja hoe stel je dat dan in?

groeten
Pascal

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Er bestaat niet zoiets als "Android". Android is een Linux fork. Elke producent van Android toestellen kan zijn ongebreidelde fantasie loslaten op die Android kernel. Dat betekent dat er tientallen verschillende Android derivaten en versies in omloop zijn.

    Wat in het ene Android derivaat werkt, werkt daarom niet per definitie in een ander Android derivaat. Als je een serieus antwoord wilt zal je tocht wat specifieker moeten zijn.
  • Ik weet niet echt hoe ik specifieker kan zijn. Maar het gaat erom dat een familielid werkt met een LG Nexus Smart phone, waarmee ze veel foto's neemt. Vraag is of zij ervoor kan zorgen dat die foto's (albums) makkelijk gedeeld kan worden met iemand die met iOS werkt en met foto's. Ik weet niet of ik hiermee meer duidelijkheid gebracht heb

    Pascal
  • timoshatimosha    Moderator
    Dat is al iets beter. Nexus is de originele Google Android zonder veel poespas en bloatware.
  • ok en is het delen nu makkelijk hiermee tussen LG en iOS 10?
    Pascal
  • timoshatimosha    Moderator
    January 2017 aangepast
    Ik zou het niet weten. Ik denk dat je die vraag beter stelt op een Android forum. Eventueel zijn er op dit forum ook forumleden met Nexus expertise. Succes gewenst.
  • timoshatimosha    Moderator
    Ben eens gaan googelen met het zoekbegrip "share pictures between android and iphone" en toen kwam ik oa. het onderstaande artikel tegen:

    http://techpp.com/2014/01/10/share-files-android-ios-apps/

    Er zijn nog meer resultaten maar die mag je zelf gaan uitpluizen.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.