Geen mails ontvangen/versturen


hallo,

kan iemand mij helpen met dit probleem; steeds wanneer ik een mail probeer te sturen uit de applicatie mail voor mac komt steeds dit bericht in beeld (zie bijlage) kan iemand mij helpen. Ook al klik ik 1 van de servers aan komt er een fout melding. ik kan gewoon mails ontvangen. Ik heb nog een probleem ik ontvang standaard mail linksboven in mijn scherm ik krijg alleen mails als ik het programma open heeft iemand een idee hoe ik deze problemen kan oplossen

B.V.D
svd.png 143.8K

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Verstuur je dit vanop een locatie met een proxi-server dit dit tegen houd?

    Andere zaken die ik je kan aanraden, het account van je computer te verwijderen en opnieuw toe te voegen, als ook eens je router te herstarten, dat kan ook wonderen doen.
  • ik zal proberen mijn account te verwijderen en opnieuw toe te voegen, maar wat is een prooi Server. ik heb mijn router al herstart en dat doet geen wonderen
  • QuintenQuinten    Moderator
    een Proxy server. Zorgt er voor dat je bijvoorbeeld toegang krijgt tot een server die waarmee je niet rechtstreeks bent mee verbonden, vaak krijg je dan ook een ander IP-adres. Wat betekend dit voor jou: Proxy servers zijn eigenlijk een mini-netwerk op het internet die eigen regels hebben, zo kunnen ze bepaalde Mail-Servers blokkeren en enkel eigen Maildiensten toe staan. Blokkeren ze bepaalde websites of staan ze een intern website van het bedrijf in kwestie enkel binnen de proxy beschikbaar.
  • hoe kun je weten of je op een proxy server zit
  • QuintenQuinten    Moderator
    Je zal niet zo maar thuis op een proxy zitten, maar het kan wel zijn dat je op je werk op een proxy server zit. Hoe dat je dat kan weten, is door het te vragen aan een it-verantwoordelijke.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.