Herstellen instellingen MacBook Pro

January 2017 aangepast in Algemeen
wie helpt mij???
ik wil graag al mijn instellingen van mijn MacBook pro early 2015 resetten (ik hoop hiermee mijn problemen te verhelpen) weet iemand hoe dit moet?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    January 2017 aangepast
    Clean install is de beste optie dan. Of enkel het besturingssysteem installeren, kan ook al helpen. https://www.appletips.nl/macos-sierra-clean-install/
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik bekeek net je andere Discussies (deze).

    Heb je externe software op je computer geïnstalleerd die veel RAM vragen? Controleer dit eens met de app activiteitenweergave.

    Ik heb zelf een MBP uit 2013 even sterk is als dat van jou. Ik moet nu ook al opletten als ik zware programma's draai, zoals video bewerkingssoftware dat ik maximaal 2 programma's kan openstaan hebben. Software evolueert zo snel dat ze, vrij rap veel RAM-geheugen en processor kracht nodig hebben, als het daarom is dat je ongerust hierover word, probeer je computer niet te overbelasten door 100 dingen tegelijk te laten doen.
  • ''even sterk'' ik heb toch een nieuwere
  • QuintenQuinten    Moderator
    In de periode tussen de jouwe en mijn computer zitten inderdaad 2 modelen, het gaat hier dan over energiezuinigere processoren, een nieuwe WiFi-chip en de toevoeging van een Force-Touch trackpad.
  • deze kan gesloten worden

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.