Kan geen url's openen vanuit mailprogramma op iPad Pro

December 2016 aangepast in iOS 10 of eerder
Heb een nieuwe iPad Pro en vanuit het mailprogramma opent deze de url's niet. Dit deed mijn vorige IPad ook niet meer, maar die was al een paar jaar oud. Overigens ook op de oude IPad zat iOS 10. Hoe los ik dit op?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Als je jouw vinger langer op de url houd, komt er een menu'tje naar boven die je de kans geeft te kiezen wat er met de url word gedaan, Openen in Safari, speciale app, delen, opslaan, ...
  • Dank je Quinten. Ik was daar ook achter gekomen. Maar helaas reageert de IPad niet. Wél verschijnt er oa de optie 'open', maar als ik daar op druk gebeurt er niets. Ook niet als ik er lang op druk.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Dat is heel erg vreemd, gaat het hier om een iPad gestart met de reservekopie van de vorige iPad? Zit je trouwens al op de laatste versie iOS 10.2?
  • Mijn nieuwe Ipad is idd gestart gebruikmakend van reservekopie van de oude IPad. Ik heb volgens mij de nieuwste versie van iOS 10.2. Althans ik ga daarvan uit. IPad geeft aan dat ik de meest recente versie heb... Overigens heb ik op de oude IPad (waar het probleem al bestond) ook iOS10.2
  • QuintenQuinten    Moderator
    Heb je de iPad al eens herstart? Ook op deze manier (home- en sluimerknop ingedrukt houden tot Apple logo verschijnt) ? ik raad je anders aan om de iPad te herstellen via iTunes en de laatste reservekopij terug te plaatsen.
  • Herstart al meerdere maken gedaan, zonder resultaat. Ik zal herstel via ITunes gaan proberen. Dank je Quinten. Ik hou je op de hoogte.
Log In of Registreer om te reageren.