iPads herkennen Beosound 1 niet

January 2017 aangepast in Algemeen
Kan de Beosound 1 niet terugvinden op twee ipads. Indien ik naar airplay ga herkent deze de Beosound 1 niet. Wel bij een Bluetooth verbinding. Heb deze problemen op twee ipads en ook op iphone. Heb router en modem al uitgeschakeld en weer ingeschakeld. Is er iemand die een oplossing heeft?
Bij aanschaf van de Beosound 1 werkte de airplay verbinding via mijn ipad wel in de winkel!!

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
  • Dank voor je bericht. Na het resetten herkent de iPad hem wel maar bij het configureren van de beo met airplay geeft ie aan dat er een onverwachte fout is opgetreden en kan ik het blijven proberen echter er vind geen koppeling plaats tussen de iPad en de beo.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Herstart eens de iPads (home- en sluimerknop ingedrukt tot Apple logo verschijnt). Ook mag je de modem eens herstarten.

    Als het nog niet helpt raad ik je aan om het volgende eens te proberen: Instellingen ▸ Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ Herstel netwerkinstellingen.
  • Quinten bedankt voor je tips. Heb inmiddels alles gereset. Nu herkent de iPad hem wel. Ik heb echter nog wel ruis oftewel haperingen bij het streamen. Het gebeurd nog te vaak dat het geluid hapert. Moet ik het modem misschien opnieuw een keer resetten?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Als je wat last hebt van happering kan dat verschillende oorzaken hebben.

    1. De muziek heeft moeite met het downloaden/streamen naar je iPad.
    2. De iPad is te verweg van de boxen
    3. Het signaal word geblokkeerd of geïnterfereerd door objecten, zoals beton, ijzer, metaal en ...
Log In of Registreer om te reageren.