Uitzending gemist streamt niet van iPad naar Apple TV

Ik woon in Zuid Afrika en ontvang NPO en RTL uitzending gemist via een VPN in Amsterdam.
De programma's zijn dan gewoon zonder rechtenblokkade te zien op mijn iPad.
Wanneer ik echter via Apple TV probeer af te spelen krijg ik op de TV de foutmelding "er is een fout opgetreden bij het laden van het materiaal".
Dit alleen bij het hoofd programma, de voorafgaande reclame wordt wel normaal gestreamed!
Ik heb zo'n beetje alle denkbare instellings variaties geprobeerd maar zonder succes.
Wie kan mij verder helpen?

Reacties

  • Hier werkt alles prima geef even de uitzending door dan ga ik kijken voor je.
  • Het zijn de uitzendingen met een rechtenbeperkingen, zoals b.v. De TV show van Ivo Niehe.
    Draait op de iPad, ook met vol scherm, maar streamt niet naar apple TV
  • QuintenQuinten    Moderator
    Als je kijkt via Mirroring(spiegelen) op de AT dan moet er geen probleem zijn, omdat dit word gestuurt vanaf je iPad. Gebruik je een app op je Apple TV om te de uitzendingen te bekijken, bestuurd vanaf je iPad betekend dit dat de AT de uitzending zelf ophaald. MAW de AT gebruikt dan geen VPN. Je kan dus best via een computer een netwerk uitsturen die de VPN bevat: zie artikel.
  • Vanaf ipad via npo naar apple tv. Naar tv werkt hier met Ivo Niehe perfect geen probleem.
Log In of Registreer om te reageren.