iCloud fotodelen

December 2016 aangepast in iCloud
Dag allemaal,
Kan ik de foto's, opgenomen in ICloud fotodelen, ook terugvinden in iCloud.com op mijn pc? (Ik heb ICloud for Windows geïnstalleerd).
Of .... moet ik foto's en video's weer terugzetten naar Albums? En zo ja ..... hoe doe ik dat?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Als je gekozen hebt voor foto delen, en jij hebt deze album gemaakt, kan je in de instellingen (tab personen) van deze album kiezen voor openbare website. Zie: https://www.appletips.nl/icloud-een-gedeelde-fotostream-openbaar-maken/ zodat je ze online kan bekijken.

    Als je een foto wilt downloaden (terug zetten naar je albums) kan je dit, door op een foto te klikken in het album en op het deel icoon te klikken, vervolgens kan je kiezen voor Bewaar afbeelding.
  • Hartelijk dank voor je antwoord, Quinten!
    Ik had gehoopt dat ik door een instelling o.i.d. alle foto's en filmpjes (zo'n 1000!) in één keer terug zou kunnen plaatsen naar de map Albums, waarvan de foto's wel zichtbaar zijn op www.icloud.com
    Ik ga er dan maar eens even goed voor zitten om de foto's en filmpjes dan weer één voor één terug te halen.
Log In of Registreer om te reageren.