Video steeds onderbroken bij ZiggoGo voorheen HorizonGo

December 2016 aangepast in Algemeen
Sinds vorige week heb ik een MacBook Pro 13,5” gekocht.
Alles werkt perfect maar ZiggoGo voorheen (HorizonGo)krijg ik steeds de melding video onderbroken.
Op de IPad, IPhone en IMac werkt het wel correct.
Bij Safari voorkeur instellingen zo ingesteld zie schermafbeeldingen.
Op internet en bij ziggo heb ik geen oplossing gevonden, wellicht hebben jullie meer over dit probleem gehoord en kunt u mij helpen?
Bij voorbaat bedankt voor de door u genomen moeiten en zie spoedig een antwoord tegemoet.




Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    December 2016 aangepast
    Heb je al eens geprobeerd in een andere webbrowser dan Safari? Bijvoorbeeld google chrome of firefox?

    Volgens mij gebruiken ze silverlight, kan het niet controleren, ik heb KPN. Meer info: https://www.appletips.nl/oplossing-microsoft-silverlight/
  • Hallo Wesley, Inderdaad met Firefox en google crome lukt het ook niet. Ik ben een beginner op dit forum en bij voorbaat excuses als ik geks of fout doe.
  • Je moet de laatste update van Silverlight installeren en dan werkt het goed met Safari, althans bij mij op mijn MacBook Pro van late 2016
  • Heb ik ook al gedaan, maar ga het nog een keer proberen, bedankt
  • Beste Frans, Silverlight opnieuw geïnstalleerd maar helaas het werkt nog steeds niet.
Log In of Registreer om te reageren.