Zoeken in Agenda

Als ik zoek in de Agenda-app op mijn MacBook Pro worden alleen de Activiteiten weergegeven van de afgelopen twee jaar. Op de Help-pagina van Apple staat te lezen: 'De resultaten worden in chronologische volgorde weergegeven, waarbij de oudste activiteit als eerste wordt weergegeven. Als er meer activiteiten zijn dan er kunnen worden weergegeven, wordt de eerstvolgende activiteit als eerste weergegeven. U kunt omhoog scrollen om eerdere activiteiten te bekijken of omlaag scrollen om toekomstige activiteiten te bekijken.' Zoals gezegd stopt het echter bij twee jaar. Ik heb nergens kunnen vinden wat de reden is dat de zoekresultaten tot deze periode worden beperkt en hoe ik er voor kan zorgen, dat de zoekresultaten over een langere periode worden weergegeven. In mijn geval werk ik al vanaf 2007 met de Agenda-app. Alvast bedankt voor het meedenken.

Reacties

  • December 2016 aangepast
    Is het niet zo dat Apple maar een beperkte tijd laat zien in de agenda en de rest van de info verbergt? Volgens mij kun je in iCloud agenda alles zien maar in de gewone agenda niet.
  • Bedankt voor de tip. Als je echter inlogt in iCloud en naar de Agenda gaat, laadt de app de Activiteiten van de dag, week of maand, die op dat moment op het scherm staat. Wil je naar een eerdere maand bijv. dan moeten ook daar weer eerst de Activiteiten worden geladen en ga zo maar door. Ga je uit de app, dan is de Agenda weer leeg en kan je opnieuw beginnen. Het kan zijn dat als je de Agenda langer open laat staan deze na verloop van tijd alle Activiteiten heeft geladen, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd. Belangrijker is namelijk dat er - in tegenstelling tot de app op MacOS en iOS - geen zoekfunctie in de Agenda-app op iCloud zit. En daar gaat het mij nu juist om.
Log In of Registreer om te reageren.