Overzetten contacten naar iCloud

Op mijn iCloud zijn niet alle contacten zichtbaar die wel op mijn telefoon staan. Ik heb nu alle instellingen correct ingesteld en als ik nu een contact toevoeg op mijn telefoon is deze ook zichtbaar in iCloud. Ik zoek nu een manier om alle contacten die op mijn telefoon staan maar nog niet in iCloud over te zetten naar iCloud. Is dit mogelijk?

Reacties

  • Ik vind het merkwaardig dat bij in activeren van iCloud op de iPhone niet alle contacten op je iPhone hierheen worden gekopieerd. Mijn vraag is dan ook: hoe heb je gecontroleerd wat in de cloud staat?
  • Ik gebruik al langere tijd iCloud, blijkbaar is er een aantal maanden geleden een instelling veranderd want bij Instellingen>Contacten>Standaardaccount stond deze op 'hotmail' in plaats van iCloud. Toen ik dit terugzette naar iCloud pakte iCloud nieuwe contacten automatisch weer op. Ik wil dus graag de contacten die de afgelopen maanden niet automatisch naar iCloud zijn gezet alsnog overzetten.
  • Ik bedacht mij opeens dat de contacten dus opgeslagen werden in 'hotmail' in plaats van direct in iCloud, dus dat ik daar bij zou moeten komen. Er is de mogelijkheid om via de 'personen'-hub binnen Hotmail je contacten te exporteren. Deze kun je in je contacten-app op je Mac importeren, dubbele contacten kan je tevens automatisch overslaan. Perfect!
Log In of Registreer om te reageren.