Mail problemen met ontvangen bijlage

November 2016 aangepast in macOS 10.12 Sierra
Ik merk de laatste tijd dat ik gestuurde bijlage soms wel en soms niet in de door mij ontvangen email zie.
Er is wel een paperclip zichtbaar. Het lijkt er ook op dat wanneer een email met bijlage op de iPad is geopend dat deze zelfde bijlage niet meer op de iMac is te openen. Wat is er hier aan de hand en wat is er de oplossing?

Groet, John

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    1. Met welke mail app stuur je dit?
    2. Met welke mail-service (account) stuur je dit?
    3. Wat voor bestandsformaat verstuur je?
    4. De ontvanger gebruikt welke mail-service?

    Tip: vermeld telkens dat je een bijlage verstuurd, dan kan de ontvanger dit melden, als het niet meekwam.
  • Aha,

    Ik ben dus de enige niet die dat probleem ook heeft.
  • -1)'Mail' vanaf iPad
    -2)Telenet.be
    -3)PDF
    -4)Idem 'Mail'
  • Hmm. Kennelijk was het in mijn omschrijving niet helemaal duidelijk dat het om ONTVANGEN email gaat. Ik heb mijn vraag nu dan ook anders geformuleerd.
  • QuintenQuinten    Moderator
    @John.Vermeulen Geen enkel probleem. kan je het dan vanuit jou en de verstuurden standpunt beantwoorden.

    @foljpi Ik raad je aan om even te wachten met telenet: Momenteel is telenet aanpassingen aan het doen aan hun intern email systeem (ook het design is veranderd, van de online mailwebsite). Het best kan je hen telefonisch hier over contacteren.

    Maar je kan altijd het volgende proberen: Verwijder het account van het toestel en voeg dit opnieuw toe. Dit lost in 90% van de gevallen het altijd op.
Log In of Registreer om te reageren.