IMAP Hotmail werkt niet meer. 'controle van accountnaam of wachtwoord mislukt'

November 2016 aangepast in Algemeen
Hallo,

Ik zie door het bomen het bos niet meer. Sinds gister werkt mijn apple mail opeens niet meer. Ik gebruik hiervoor mijn hotmail account wat ik altijd al gedaan heb, en sinds gister dus opeens problemen.
De server verbind niet meer en krijg ik elke keer de melding dat ik mijn wachtwoord moet invullen. Dit 100x gedaan te hebben, blijft het maar niet lukken, terwijl ik wist dat ik mijn goede wachtwoord gebruikt hebt. (Als ik gewoon naar mijn hotmail account ga op internet, 0.0 problemen met inloggen met het wachtwoord)
Ook na het veranderen van mijn wachtwoord, blijf de apple mail problemen geven. de SMTP server heb ik aan de praat gekregen, maar de IMAP werkt maar niet. Op mijn Iphone werkt alles prima, ook na het veranderen van mijn wachtwoord.

Wie kan mij helpen? Ik durf niet mijn account te verwijderen en dan een nieuwe aan te maken, want ook als ik nu gewoon een nieuwe probeer aan te maken met mijn gegevens krijg ik deze melding.
Hierbij nog wat foto's

Groet,

Frido Tims

Reacties

  • Ik heb een soort van hetzelfde probleem. Ik heb drie accounts aan mijn mac-mailprogramma hangen wat al lang goed gaat. Vandaag een vierde account er bij gezet, een outlookaccount. Dat account werkt maar meteen vanaf dat moment is 1 van mijn hotmailaccounts offline. Ik krijg het niet voor elkaar m weer te laten werken. Ik heb het wachtwoord veranderd, het hele account eraf gehaald en er weer op gezet, outlook verwijderd, maar niets helpt. Hij geeft wel steeds verschillende 'errors'.
  • Hier hetzelfde probleem, ook alleen met hotmail.
    Wachtwoord zeker weten goed ingevuld en op mijn andere apparaten werkt de email ook nog...

    Irritant! Al een MacGyver met een oplossing gevonden?
  • Ook hier geen Hotmail meer. Het is wel vaker narretje pet in de mail app.
  • Ook hier...Al een dag of twee...(Yosemite)

    2 hotmail accounts werken niet...De anderen dan weer wel...

    De instellingen zijn identiek en paswoorden zijn correct...

    Zal wel aan de servers liggen...
  • Zelfde probleem hier sinds 2 dagen!
    Altijd gewoon gewerkt en nooit wat veranderd, inloggen op inet doet het gewoon maar op me iphone zelfde probleem "email en/of ww wordt niet herkent"
    Alles na gelopen qua instellingen en dergelijke zelfs met behulp van apple-support maar tot op heden nog steeds niks! :neutral:
  • Hey allen,

    Tot mijn verbazing doet die het nu weer wel! heel raar, maar goed.. opgelost dus.
  • timoshatimosha    Moderator
    Het zal wel een probleem op de Microsoft servers geweest zijn. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal.
  • Haha mooi, na je bericht ik ook maar effe gekeken en inderdaad, hij doet het ook hier weer! :D
  • Ook hier...

    Geen foutmeldingen...
  • timoshatimosha    Moderator
    Dan zetten we er een slotje op.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.