Reageer met tekstbericht werkt niet meer?

November 2016 aangepast in iOS 10 of eerder
Sinds de laatste versie van 10.1.1 werkt reageer met tekst bericht niet meer op iPhone.
Ben ik alleen of werkt dit in het algemeen niet meer. Bij mijn instellingen bij telefoon staan bij reageer met tekstbericht nog mijn oude vermeldingen maar ik kan er gelijk geen nieuwe meer aanraken, daarom dacht ik dat dit weggevallen is?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Het klopt dat er maar maximaal 3 kunnen aangemaakt worden. Als ik gebeld word heb ik dan keuze uit deze + een eigen tekstbericht te maken. Dit kan een tijdelijke beperking zijn.
  • Mijn 3 staan er nog ook nog op, maar ik bedoelde als ik opgebeld wordt heb ik niet het klein icoontje "bericht" dat op mijn scherm kwam. Ik vond dit handig vooral als je in meetings zat.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Het vreemde is dat ik hier geen oplossing voor weet. Ook op het internet is hier over niks terug te vinden. Ik laat deze discussie nog even open. Maar je kan altijd eens langs gaan bij je provider, kan een functie zijn die zij beheren ( maar ik vrees er voor). Of je iPhone eens herstellen via iTunes.
  • Check bij TouchID of FaceID settings of je daar “antwoord met bericht” wel hebt aanstaan.
Log In of Registreer om te reageren.