Album uit Foto's applicatie exporteren naar Finder

June 2016 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Ik wil graag een kopie maken van mijn huidige foto's in de foto applicatie naar mijn externe harde schijf. Ik heb gelezen dat je eerst de foto's moet exporteren naar finder en dan kan je ze gemakkelijk kopiëren naar je externe harde schijf. In foto's heb ik alle foto's netjes in albums gezet, is het ook mogelijk om hele albums te exporteren naar finder, want als ik ze nu exporteer komen de foto's of allemaal los te staan of geselecteerd op datum. Maar ik wil graag het album wat ik in foto's heb gemaakt in zijn geheel exporteren. Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Je gaat het beste alsvolgt te werk: je kijkt in Foto's welk album je wilt exporteren bijvoorbeeld 'vakantie 2015'. Je maakt in Finder een map 'vakantie 2015' aan. Vervolgens open je het album 'vakantie 2015' in foto's en seleceer je alle foto's en video's via de cmd⌘ + A toets.

    Daarna kun je de geselecteerde foto's exporteren: kies tijdens dit proces voor de map 'vakantie 2015' als locatie in Finder, dan komen ze direct in de goede map. Herhaal dit voor alle albums.

    Het exporteren doe je het beste op deze manier: http://www.appletips.nl/hoe-fotos-exporteren-uit-fotos-voor-os-x/
  • Op deze manier, blijft Finder de foto's door elkaar zetten. Geen oplossing voor bovenstaand probleem.
  • waarom niet je hele foto's bibliotheek naar de externe schijf kopiëren?
Log In of Registreer om te reageren.