iTunes herkent iPhoto foto's niet meer

November 2013 aangepast in iOS 10 of eerder
Na de iPhoto update ziet iTunes wel de iPhoto mappen, die ik met mijn idevice wil syncen, maar op een of andere manier geeft ie aan dat er geen foto's aanwezig zijn...... Had ik de oude eerdere versie van iPhoto moeten laten staan? Foto's zijn er wel, maar kan ze nu niet op mijn iPad of iPhone meenemen....

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Heb je de nieuwe versie al opgestart en je bibliotheek geoptimaliseerd voor de nieuwe iPhoto?
  • Ik heb dit probleem ook sinds kort. Als ik bij tabblad foto's aankruis geselecteerde albums etc. ziet ie wel alle gebeurtenissen, maar achter iphoto staat dat er 0 foto's zijn. Heb al van alles geprobeerd, maar kom er niet uit. Iemand een tip?
  • iphoto afsluiten
    opnieuw opstarten terwijl je de toetsen alt én cmd ingedrukt houdt. De bibliotheek wordt alsdan opnieuw samengesteld
  • Dit heb ik inderdaad al gedaan, maar heeft niets geholpen.
  • WesleyWesley    Beheerder
  • Deze heb ik inderdaad al geprobeerd en dat heeft niet geholpen.
  • Net een nieuwe Apple TV binnengekregen. De laatste versie nu dus. Probeerde weer de foto's te doen, maar als ik via itunes/archief/thuisdeling/kies foto's om te delen daarna een gebeurtenis aan klik en dan vervolgens op pas toe klik, laat ie als ie klaar is 0 foto's zien achter het iphoto logo boven in het scherm. Krijg dus nog steeds geen foto's op de Apple TV. Nog tips?
Log In of Registreer om te reageren.