Contacten terugzetten in Outlook 2016 voor Mac?

November 2016 aangepast in Algemeen
Beste,

Ik ben - waarschijnlijk na het aanmaken van een mailing-lijst in word met samenvoeg beheer - een heel groot deel van mijn contacten kwijt in outlook. Alleen de contacten die ik gebruikt heb voor de mailinglijst zijn er nog. Verder is alles weg. Weet iemand hoe ik die terug kan zetten uit de time capsule ? Microsoft Outlook voor Mac is de versie 15.27 (20161010).

grt
Peter Schaap

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Die data staat in een SQLIte database in:
    /Users/username/Library/Group Containers/UBF8T346G9.Office/Outlook/Outlook 15 Profiles
    Zie bijlage:
  • Bedankt voor de reactie. Moet ik in de laptop zelf of in de Time Capsule naar Macintosch HD gaan ? Ik krijg bij beide geen bibliotheek (library) te zien ?

    grt
    Peter
  • timoshatimosha    Moderator
    November 2016 aangepast
    De user library is verborgen. Open Finder op de Mac en klik op Go -> Go to folder. Vul dan in:
    ~/Library/Group Containers/UBF8T346G9.Office/Outlook/Outlook 15 Profiles
    Zie bijlage:

    Tilde (~) is een verwijzing naar de user directory. Als je directory geopend hebt dan open Time Machine en navigeer naar een datum toen de verloren data nog aanwezig was.
  • Bedankt !

    ik heb dit gedaan en heb nog steeds alleen dezelfde selectie contacten. kan het zijn dat ze niet "weg" zijn maar dat ik ze niet meer zie in mijn adresboek ? de contacten die ik nu nog heb/zie zijn origineel uit 2 submappen die ik geselecteerd had toen ik een mailing bestand in word maakte. De ze contacten zitten nu in adresboek en alle submappen zijn verdwenen / onzichtbaar......

    grt
    Peter
  • timoshatimosha    Moderator
    Ik gebruik wel Microsoft Office 2016 for Mac maar ik gebruik Outlook niet. Ik heb Outlook nooit gebruikt en heb dan ook geen ervaring met dat programma. Misschien kan je op de één of andere Microsoft support website meer informatie vinden.
  • ok - ga ik doen.

    Bedankt !
Log In of Registreer om te reageren.