Game Center applicatie weg, wat nu?

March 2018 aangepast in iOS 10 of eerder
Ik ben opeens mijn game center app kwijt, hij staat niet meer op mijn telefoon en kan ook niet meer iets doen van game center.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Bedoel je iOS 10? Daar is ie inderdaad verdwenen. Enkel via de instellingen app kan je nog inloggen en via een app die Gamecenter ondersteund kan je nog naar je scores gaan kijken.
  • Kan niet via instellingen . Hoe en waar doe ik dat? Welke app. Gezocht maar kan niet vinden
  • QuintenQuinten    Moderator
    October 2016 aangepast
    In instellingen scrol je its naar beneden net boven de social media instelling bevind zich Game Center. (je kan deze instelling ook terug vinden door het te zoeken via het zoekveld in de instellingen app)

    Ik bedoelde ook eender welke app die met Game Center werkt voor gamefication zal bij het openen van de app even een Game Center melding geven, met de melding dat je bent ingelogd. vervolgens kan je daar op klikken om meer details te zien. Maar de functie met vrienden lijkt onrechtstreeks verdwenen
  • hoe voeg ik nu nieuwe vrienden toe?
    denk dat ik mn andere ipad voorlopig maar niet ga updaten als gamecenter verdwijt
  • QuintenQuinten    Moderator
    Je kan geen nieuwe vrienden meer toevoegen via GameCenter. Je moet ze nu inviteren via de iMessage-apps, dit kan enkel wanneer de app-ontwikkelaar dit ook ondersteunt.
  • July 2018 aangepast
    https://www.appletips.nl/ios-game-center-vrienden/

    Wellicht heeft dit te maken met de veranderingen bij het uitrollen van ios 10.
    Gamecenter blijft wel bestaan maar er zijn ook wat veranderingen
  • Hmm waar voeg ik dan een profile foto toe?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Die vind ik niet direct terug, maar ik heb een flauw vermoeden dat verdwenen is.
  • ik heb een Refurbished iPhone 7 gekocht en heb hetzelfde probleem met het gamecenter. ben niet de enigste
  • QuintenQuinten    Moderator
    Gamecenter is nu enkel nog in een app die gamecenter ondersteunt te gebruiken, om jouw lokale score bij te houden. Je kan ook geen vrienden meer toevoegen. Enkel games die iMessage invitaties ondersteunen, kan je gebruiken om tegen elkaar te spelen.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Klopt, vrienden kun je nu beheren via Instellingen en inloggen doe je via de App zelf. Meer info: https://www.appletips.nl/ios-game-center-vrienden/
  • Kun je gamecenter helemaal verwijderen van je iphone? Nu krijg ik steeds als ik mn spel open dat gamecenter naar voren komt zodat ik kan inloggen maar dat wil ik niet want ik heb de game ook op mn ipad maar dan met een ander account en gamecenter wil het dat spel op mn iphone oversxhrijden zodat het andere spel opent.
    Ik hoop dat jullie snappen wat ik hiermee bedoel maar in elk geval is het irritant dat gamecenter steeds wilt openen als ik een spel wil spelen.
  • Je kunt GameCenter in instellingen uit zetten. Dan krijg je niet meer de melding bij het openen van een game.
  • ik kan gewoon niet meer in me game centra komen weten jullie misschien hoe je er in kan komen💜
  • Hoi.
    Ik kan niet meer op mijn landleven aan zee.
    Ik moet hellemaal op nieuw beginnen. Ik ben al bij leven 151. Wat kan ik doen.
    Gr.monique
Log In of Registreer om te reageren.