iPhone 5s valt spontaan uit

November 2016 aangepast in iOS 10 of eerder
Mijn iPhone 5s valt spontaan uit en start ook weer vanzelf op, met een compleet ander batterijpercentage dan waar hij mee is uitgegaan. Weet iemand wat ik hiermee moet?

Reacties

  • Dit werkt ook niet, mijn telefoon is refurbished dus ik weet niet zeker of de lader origineel is.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Als het een lader is van Apple is dan is dat een origineel, het is niet zo dat de iPhone en de lader aan elkaar zijn gelinkt zijn via een intern systeem.
  • De laadkabel is belangrijk, in de stekker dat in je iPhone gaat zit een minuscule chip en die zorgt voor de juiste connectie en lading. De enige originele zijn Foxconn laadkabels, de nummer op de plastic verpakking moet overeen komen met de nummer op de kabel. Koop geen kabel van welk merk dan ook, of dan laadt hij maar dan geen connectie met pc of andersom of helemaal niets, allemaal meegemaakt.
  • @evydols, heb je een andere batterij al geprobeerd? Heb net een 5s gehad die ook om de x aantal minuten uitviel en opstartte, ik heb meerdere hard resets gedaan tegelijk via iTunes herstel ook meerdere keren uitgevoerd en uiteindelijk blijft hij terug werken, waarom, dat blijft de vraag maar het is gelukt. Wel eerst backup maken.
  • Nadat ik gisteren een update heb geïnstalleerd valt mijn iphone 5s na elke minuut weer uit
    kant het er mee te maken hebben ? Heb vorig jaar een nieuwe accu laten plaatsen en nooit last gehad.
Log In of Registreer om te reageren.