Uitroepteken iTunes Muziek downloaden uit de Cloud

Ik heb getracht mijn iTunes muziek terug te halen van mijn externe schijf daar ik voor de installatie van het nieuw besturingssysteem mij harde schijf moest leegmaken.

Helaas is dit niet goed gegaan en ik heb nu nummers die gewoon spelen maar er bij het merendeel van de nummers staat echter een uitroepteken voor de titel en kan het nummer niet worden afgespeeld. Je krijgt dan de overbekende melding dat het nummer niet kan worden gebruikt omdat het niet kan worden gevonden. Nu kan ik hierop dubbel klikken en dan niet zoeken kiezen waarna het nummer het bekende download wolkje krijgt. Als ik hierop klik download hij uit de Cloud. De muziek staat dus nog in de Cloud. Maar dit is gigantisch veel werk. 11.000 nummers die ik van mijn CD in de iTunes heb gezet

Ik heb iTunes Match uit- en aangezet en uit- en ingelogd op de store, dit lost allemaal niets op.

Is er een methode om in 1 keer ALLE nummers met het uitroepteken te downloaden?

Gr. Martien

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    In principe moet je de nummers niet fysiek aanwezig hebben op je Mac om ze te kunnen afspelen. Denk dat je een simpel trucje kan doen. Gewoon alles verwijderen (enkel lokaal en dus niet in iCloud!) hierna een afspeellijst maken met al je nummers en dan kun je hem in één keer downloaden..

    Je zou ook met slimme afspeellijsten kunnen werken, misschien dat je hier ook de mogelijkheid hebt om niet-gevonden nummers te selecteren.
  • Alle nummers selecteren en met Ctrl-klik "download" kiezen. Alle geselecteerde nummers worden in één keer gedownload.
Log In of Registreer om te reageren.