Sierra in combinatie met Photoshop en Epson functioneert niet

Hallo allemaal,
Ik heb de nieuwste MacPro waar ik o.a. met Photoshop op werk. Na installatie van Sierra merkte ik dat als ik in Photoshop een printopdracht gaf PS afsloot en de printopdracht niet uitvoerde. Ik heb daarna de printer (Epson Stylus Pro 3880) verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar had geen resultaat. Zou het kunnen dat Epson zijn divers nog moet aanpassen op Sierra?
Ik heb inmiddels macOS teruggezet naar 10.11 (El Capitan) en alles functioneert weer naar behoren. Doch dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
Is Apple hiervan op de hoogte? is er een andere oplossing om toch met de nieuwste OS X te werken?
Vriendelijk dank, Jan

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    October 2016 aangepast
    De meeste producenten van printers hebben voor macOS 10.12 Sierra printer drivers ter beschikking gesteld. Epson helaas niet. De laatste Epson printer drivers dateren van 27.1.2016 (versie 3.2).

    https://support.apple.com/kb/DL1792?viewlocale=en_US&locale=en_US

    Heb je ook geprobeerd om iets te printen vanuit een ander programma dan Photoshop? Als dat werkt dan zijn de printer drivers in orde.
  • Ja, met Voorvertoning. Dat ging weer wel, maar de afdruk was kwalitatief niet zoals het hoorde. Toch maar even wachten totdat Epson zijn werk heeft gedaan voordat ik macOS 10.12 installeer?
Log In of Registreer om te reageren.