Kan geen apps meer wissen


Geachte,
Op mijn IPad air2, voorzien van ios10 kan ik plots geen apps meer verwijderen. Heb de procedure door jullie aangehaald zijnde:

"Het updaten en verwijderen van apps werkt niet

Sommige gebruikers melden dat het updaten van apps niet werkt, de update blijft hangen. Het gevolg hiervan is dat de app niet meer verwijderd kan worden. Het enige wat je dan kunt doen is je iPhone of iPad geforceerd herstarten. Dit doe je door de thuisknop en aan/uit knop tegelijkertijd in te drukken tot het Apple Logo verschijnt. Het iDevice wordt herstart, ga daarna naar Instellingen ▸ iTunes en App Store ▸ tik op je Apple ID, log uit en daarna opnieuw in om de apps te kunnen updaten."

Toegepast doch kan nog steeds de apps niet verwijderen.
Hebben jullie soms een andere oplossing.
Dank op voorhand.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Probeer het volgende:
    Instellingen ▸ Algemeen ▸ Beheer opslagruimte ▸ (opslag) Beheer opslag ▸ Ga naar de app die je wilt wissen, en kies voor Verwijder app
  • Bedankt Quiten,
    Heb ik gedaan, Inderdaad de app is verwijderd.
    Doch stel vast dat ik de andere pps niet op de noirmale wijze "door te drukken op het bevend kruisje" kan verwijderen.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Dat zal een bug zijn. Deze kan je altijd achterlaten op de support pagina van Apple
  • Quinten,
    Euvel gevonden.
    Met bijna lege batterij, terug opgeladen en tegelijk batterij gekalibreerd en na volledige lading van batterij is het euvel van de baan.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.