Welke webcam meest geschikt voor Mac mini (versie 2011)?

October 2016 aangepast in Algemeen
Kan iemand mij advies geven welke webcam het meest geschikt is voor een Mac Mini (2011) met de laatste macOS SIERRA 10.12 software?
in het verleden heb ik een logitech gehad maar om één of andere reden werkte die niet meer en ik heb eigenlijk geen idee wat ik nu het beste kan gebruiken (en met dien verstande dat een plug-and-play geval het handigst is, ingebouwde mic natuurlijk en alle andere zaken als zoomen e.d. is mooi meegenomen maar niet nodig. Verder wil ik er ook niet al te veel aan uitgeven aangezien ik de webcam relatief weinig zal gebruiken.

ik ben zelf wat aan het rondneuzen geweest maar kom er eerlijk gezegd niet echt uit. Tips zijn heel welkom, bvb dank!

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    je kan gewoon eens googlen naar apple external webcams 2016, er bestaan genoeg lijstjes d'r van waarbij ze de verschillen vergelijken. Om nog te zeggen welke de beste is.
    - 4K > niet nodig (wel 1080, en dat zit je beter dan de huidige webcams op de macs, deze zijn 480 of 720)
    - Geluid > mono front.
    - Verstelbaar: kan handig zijn.
    - USB aansluiting (kabel lang genoeg)
    - OS X ready
    - en het moet goed kunnen vastzitten op jouw scherm.
  • Ik heb er eentje van de kijkshop van 12,95 euro (Logitech) op de mac mini late 12.
Log In of Registreer om te reageren.