MacBook Air wordt na de update van macOS Sierra ontzettend warm

Twee weken geleden heb ik de update gedaan van Mac Sierra. Gauw hierna werd mijn Macbook Air uit 2013 bij alleen al het surfen op Safari ontzettend warm en bleven de ventilatoren constant draaien. Dit blijft de gehele tijd doorgaan tot dat ik mijn laptop dicht doe. In mijn activiteitenweergaven staat niks grootst te draaien dat veel CPU in beslag neemt. Voor deze update had ik geen enkele problemen maar nu wil ik heel graag terug naar de software van El Capitan update. Heeft iemand anders ook deze problemen? Of wat kan ik het beste doen?

Reacties

  • Ik heb met mijn MacBook Pro (Retina, 15-inch, Late 2013) sinds de update naar Sierra, hetzelfde probleem. Macbook wordt geregeld warm waar de ventilatoren hoorbaar gaan draaien. Voor de update hoorde ik zelden of nooit de ventilatoren. duidelijk is dat dit euvel te maken heeft met de update naar Sierra. En zo zijn er nog enkele ongemakken met mijn Canon printer en de muis. Ook ik zo graag terug gaan naar El Capitan. Maar hopen dat Apple dit soort problemen snel op lost
  • Bij mij precies hetzelfde met MacBook Pro Retina begin 2015.
    Eerst hoorde ik nooit de ventilatoren en na de update naar Sierra nu dagelijks met grote regelmaat.
    Hopen dat er snel een update komt, waardoor alles weer naar de geluidloze MacBook verandert.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Is het specifiek bij gebruik van een bepaalde app dat hij begint te blazen, ook apps die bij het opstarten van de computer ook moeten starten. Of apps uit je systeembalk (rechts bovenaan)
  • sinds kort blijft de ventilator op mijn macbook air uit 2013 na het opstarten maar draaien
    cpu draait op 66 %

    hoe kan ik deze uitzetten?
Log In of Registreer om te reageren.