Apple ID herstellen?

October 2016 aangepast in iCloud
hallo allemaal,

mijn Apple ID is geblokeerd wegens veiligheidsredenen en om hem te ontgrendelen moest Ik naar I forgot.com
daar moest Ik een telefoon nummer zetten die was gekoppeld met mijn telefoon oke gedaan Kreeg gelijk een verificatie code heb die Ingevuld ER stond hartelijk bedankt als u account is hersteld krijge u een sms met vedere Informatie nou weekje veder nogsteeds niks gekregen en account nogsteeds geblokkeerd en kan nu niet in mijn tel Moet Ik blijven wachten heb ookal gebeld hun kunnen mij niet helpen

wat nu!????

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    October 2016 aangepast
    Je bedoelde: iforgot.apple.com.

    Heb je het sms'je opnieuw laten sturen? En je kan dus ook niet meer inloggen op deze pagina: appleid.apple.com
  • Ik zit met precies hetzelfde probleem :/ nu al een week aan het wachten
  • WesleyWesley    Beheerder
    Zulke problemen kun je beter direct met Apple regelen, dit kan in het nederlands via http://www.apple.com/nl/support/contact/
  • Ik heb gisteren gebeld met Apple Support maar die man wist het ook niet en hij zei dat ik maar een nieuw account aan moest gaan maken. Lekker dan... Dus dat heeft ook niet geholpen ugh
  • Heb je toevallig een spam/reclame map, kijk daar dan eens even in. Een vriend kreeg eerder ook al zijn Apple mail in zijn spam map.
  • Ik heb mijn wachtwoord veranderd. Nu kan ik enkel nog in mijn mac adres langs de brower. Dat veranderen ging zolas boven vermeld. Dat is niet goed.
Log In of Registreer om te reageren.