Netwerkactiviteiten symbool blijft draaien op iPhone

October 2016 aangepast in Algemeen
Als mijn iPhone in het beginscherm staat, blijft er bovenin naast het Wi-Fi tekentje het netwerkactiviteiten symbool draaien. Zodra ik naar een app ga, is het weg. Het is gekomen nadat ik de melding kreeg of ik iOS 10 wilde installeren. Ik dacht op "later" geklikt te hebben, maar nadat ik mijn code had ingegeven verscheen het bericht of ik akkoord ging met de algemene voorwaarden, waarschijnlijk om de installatie te starten. Ik klikte op "niet akkoord" en ging terug naar beginscherm. Vanaf dat moment blijft het tekentje van netwerkactiviteit draaien. Hoe krijg ik dit weg? Ik heb mijn iPhone nog niet durven afsluiten en ook geen harde reset uitgevoerd in de angst dat de telefoon niet meer aangaat.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Je mag je iPhone gerust herstarten of harde reset toepassen. Wil je nog zekerder zijn dan sluit je de iPhone niet aan op het netsnoer en zorg je dat de batterij onder de 50% is, waardoor iOS 10 zeker niet zal worden geïnstalleerd. Ook kan je de software dat is gedownload op je toestel verwijderen door naar volgende scherm te gaan: Instellingen ▸ Beheer opslagruimte ▸ (opslag) Beheer opslag ▸ En vervolgens als deze er staat, de update software iOS 10 verwijderen.
  • Beste Quinten. Ik heb gedaan wat je adviseerde en gelukkig is het probleem nu opgelost. Hartelijk dank voor je reactie.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Leuk om te horen, bij deze is de discussie gesloten.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.