Apps voor iOS 6/7 downloaden op een iPad met iOS 5.1.1

June 2014 aangepast in iOS 10 of eerder
heb onlangs een een apple ios5.1.1 gekocht als ik wil apps downloaden voorbeeld hln belgacomtv of andere komt op het scherm updaten naar ios 6 of 7 iemand een idee hoe ik dit kan om apps te downloaden

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    June 2014 aangepast
    In de meeste gevallen gaat de App Store op het toestel een oudere versie aanbieden. Apps die alleen geschikt zijn voor iOS 6 of 7 kan je niet installeren op een toestel met iOS 5.1.1.

    Als het een toestel is dat je nog kan updaten naar een hogere iOS versie dan doe dat. Over welk toestel heb je het? Een iPhone, iPad of iPod Touch?
  • is een i pad heb hem al te kop gezet je kunt geen apps downloaden bijna zeker de nieuwe apps niet
  • timoshatimosha    Moderator
    OK. Het zal dan wel een iPad 1 zijn. Ik heb er hier ook nog zo eentje. Ik kan wel van de meeste apps oudere versies voor iOS 5.1.1 downloaden en installeren.

    Succes gewenst met de verkoop. ;-)
  • Het werkt een beetje vreemd.

    Als je onder iOS 6 of 7 al een keer eerder een app gekocht hebt, en je probeert hem te installeren op je iPad 1 met iOS 5, dan krijg je de mogelijkheid om een oudere versie van die app te installeren (mits die ooit bestaan heeft).
    Als je de app nog nooit gekocht hebt, krijg je die keuze NIET op je iPad 1.
    Heel stom maar zo heeft Apple het opgezet.

    Er is wel een workaround. Je kunt een nieuwere versie van de app downloaden in iTunes op je Mac/PC (dwz zonder je iPad te gebruiken).
    Daarna kun je WEL de oudere versie van de app downloaden op je iPad 1.
  • Ik vind het vreemd , dat ik niet kan updaten , maar misschien wel APP'S van iOS 7.1.1.1. erop kan zetten op mijn ipad1 iOS 5.1.1.1.
  • timoshatimosha    Moderator
    Apps die alleen geschikt zijn voor iOS 6 en hoger kan men niet installeren op een iPad 1. Daar bestaat geen enkele mogelijkheid voor. De iPad 1 updaten naar een iOS versie hoger dan iOS 5.1.1 is ook niet mogelijk.
Log In of Registreer om te reageren.