Probleempje met nieuwsoverzichtpagina

October 2016 aangepast in iOS 10 of eerder
Ik weet niet of er meer mensen last van hebben maar als ik mijn iPad air 2 een tijdje niet gebruik en ik start mijn iPad ik swipe naar rechts dan kom ik in het nieuwsoverzicht met mijn widgets, als ik dan bv een nieuwsflits aanklik of een favoriete app aanklik dan opent zich eerst mijn internetpagina met favorieten, (dus niet de link naar de pagina die ik aanklik) ik moet dan de geopende pagina afsluiten en weer dezelfde handeling uitvoeren zodat zich de goede pagina of app opent. Best wel irritant steeds.
Nog een aanvulling dit gebeurd ook als ik vanuit mijn mailapplicatie op een link klik,

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Dus als je vanuit de widgets een link wilt openen wordt eerst een lege pagina geopend in safari? Dan. Oet je safari afsluiten om vooralsnog via de widget de pagina te openen?
  • Deze pagina wordt geopend , ik moet dan deze weer afsluiten , dan weer terug naar de widgetpagina of als ik via mail een link wil openen terug naar de mail en dan opnieuw aanklikken dan werkt het wel gewoon en opent de link die ik wil hebben wel gewoon.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Misschien helpt het om bij Instellingen ▸ Safari ▸ schakel de optie 'nieuwe tabs op achtergrond' in. Het zou een bug kunnen zijn specifiek voor de iPad Air 2 dan.
  • Deze was bij mij al ingeschakeld , denk ook dat het een bug is , misschien specifiek voor de iPad air 2 , omdat ik niemand anders nog erover heb gehoord , maar het kan ook zijn dat anderen dit niet als hinderlijk ondervinden en dit nog niet gemeld hebben, daarom ook deze melding van mij , met de vraag of er nog meer mensen zijn die deze bug ondervinden.
    In ieder geval wel al bedankt voor je antwoorden ;)
Log In of Registreer om te reageren.