Meld hier eventuele onjuistheden in 'appletips genius'

WesleyWesley    Beheerder
October 2013 aangepast in Mededelingen
Op dit moment is 'appletips genius' nog in een beta-fase. Des al niet te min werkt alle functionaliteit naar behoren en kan iedereen de nieuwe dienst gaan gebruiken.

Het kan voorkomen dat bepaalde teksten in de interface nog niet zijn vertaald of dat je een scherm tegenkomt waarvan de opmaak nog niet optimaal is, dit zal de komende weken worden aangepast.

Heb jij nog een fout, probleem of onjuistheden ontdekt in 'appletips genius', gelieve dit hier dan te melden.

Reacties

  • Ben een junior gebruiker, maar kan bovenaan de pagina een tab gemaakt worden zodat ik zonder uit te loggen rechtstreeks naar appletips kan?
  • tsja ben nu eenmaal een junior zal niet beter worden. staat er wel! sorry!
  • Bij het aanmaken van een account kan er beter 'Inlognaam' staan in plaats van 'Naam'.
  • Ik heb gemerkt dat het inloggen met je facebook account niet werkt.
    Op de facebook pagina van Apple tips heb ik een screenshot geplaatste van de fout melding.
  • Die notificaties zijn erg fijn, maar het taalgebruik klopt niet helemaal:

    'Wesley heeft jij genoemd in een reageer.'
  • De link die je per mail ontvangt klopt niet.

    www.appletips.nl/atgenius/ moet volgens mij www/appletips.nl/genius/ zijn.
  • Het uploaden van een bijlage lukt niet in google chrome
  • WesleyWesley    Beheerder
    Alvast bedankt voor de meldingen, @maurice normaal is het wel mogelijk bestanden te uploaden via chrome, firefox, safari en IE.
  • op mijn Nokia lumia zie ik geen bijlages
  • October 2013 aangepast
    Oké @wesley. Ik probeer het nog een keer dan...
    Heb een screenshot meegestuurd, daar staat hij nog steeds bij uploaden, en loopt ook niet verder.

    Heb dit bericht in Firefox gestuurd.

    Links, Chrome Rechts, Firefox
  • Ik kan geen account aanmaken met mijn iCloud mail..
  • Hoera, ik kan de Genius-site weer helemaal bekijken en lezen!
    Ook de dashboard-widget downloaden is gelukt.
    Dankjewel!
  • Bij alle deelknoppen staat bij Facebook een 7 en bij Twitter een 2, betekent dit dat je niet de discussie liked maar dat je Appletips Genius in het algemeen liked? Of is het een fout?
  • WesleyWesley    Beheerder
    @rob1998 dat klopt, het delen van een discussie zal uiteindelijk ook deze worden vermeld in de post of tweet. Het algemene totaal van alle 'Shares' kun je terugvinden naast de knoppen (in dit geval 7 en 2)
  • Ligt jullie RSS feed plat ? Krijg al enkele dagen niets meer binnen.
  • Opgelost...
Log In of Registreer om te reageren.