iTunes geeft niet alles weer en afbeeldingen verkleinen?

October 2016 aangepast in iTunes- en App Store
In de nieuwe itunes versie is het mogelijk om bij het microfoontje de artiest te zien. zie bijlage 1.Hoe kan ik dit instellen in de apple store in amsterdam zeiden ze dat dat automatisch mee kwam maar ik zie niets veranderen. En ze wisten ook niet hoe ik dat zelf kon aanpassen.
bijlage 2 is onder genres hoe kan ik daar het formaat van het hoesje aanpassen, deze is wel erg groot.
hoor graag een oplossing.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    De enige plaats om zulke afbeeldingen op te halen is Archief ▸ Bibliotheek ▸ Haal Albumillustraties op. Dit moeten artiesten zijn die terug te vinden zijn in iTunes en waarvan het nummer herkent is door iTunes, waardoor extra informatie kan zijn toegevoegd. Zelf een Album illustratie toevoegen doe je door rechtermuisknop ▸ Toon Info ▸ Illustraties.

    De grote aanpassen kan niet van de albums. Daar is net over nagedacht bij Apple. Je kan wel je scherm verkleinen waardoor deze kleiner worden.
  • oke de grote aanpassen van de albums daar is mee te leven.
    Maar als ze de optie geven om op de plaats van het microfoontje de artiest weer te geven, moet dat toch op een makkelijke manier gaan. En dat lukt maar niet heb al div keren haal albumillustraties binnen gehaald geprobeerd op div mogelijk heden maar zonder resultaat.
    Er staat een plaatje in maar daar blijft het ook bij.
    Zelfs in de Apple store was de ene machine wel voorzien van alle plaatjes maar de andere niet, en ze wisten er ook geen oplossing voor.
    Nou wie weet komt het nog.
  • QuintenQuinten    Moderator
    October 2016 aangepast
    Ik heb zelf ook maar de helft van de afbeeldingen bij mijn artiesten.

    In de Apple store kan dit inderdaad verschillen van computer tot computer. Dit hangt af van de updates dat die computer allemaal heeft gekregen. En hoeveel er al is in geprutst.
  • Quinten bedankt.
    het gekke is dat ik een cd bij Apple heb binnen gehaald het ook niet doet.
    Maar ik heb een cd er zelf opgezet van Caro Emerald en die pakt hij wel terwijl de plaatjes verschillend zijn.
    we wachten af gooi er maar weer een slotje op.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.