Mail: handtekening met logo plaatsen?

October 2016 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Hallo

kan iemand me eens de werkwijze doorgeven hoe ik in het programma mail
een handtekening met logo kan plaatsen.
Hoe kan ik een centraal contactenboek opzetten?
mercie
Pascal

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Kopieer de foto, kan via Voorvertoning of in Finder (comando ⌘ + c)
    Voor een handtekening aan te maken kan je terecht in Mail ▸ Voorkeuren ▸ Handtekeningen, kies je handtekening, en plak (comando ⌘ + v) de foto.

    Wat bedoel je met centraal contactenboek? Een Maillingsgroep? Of een groep voor verschillende Mail handtekeningen?
  • verschillende mailadressen die gebruik maken van één centraal adresboek
    Pascal
  • zou je enig idee hebben wat ik best gebruik qua afmetingen voor het logo? ( pixels)?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Grote, zo groot als je maar wilt, formaat: jpg, resolutie: 72 ppi

    Die email adressen zijn op verschillende computers, en over welk type email adressen gaat dit (mail provider)?
  • we hebben een exchange account
    Pascal
  • Qunten
    dank voor de info, maar ik zie dat je met die mogelijkheid botst op de beperking dat je mobiele toestellen niet worden ondersteund

    Ik heb het nu zo opgelost. een extra exchange account gemaakt ( adresboek@....be)
    dan die exchange account toegevoegd als account in de contacten.
    Nu zie ik dat ook iedereen alle contacten krijgt zowel op computer als mobiel
    Het enige nadeel is dat outlook niet synchroniseert met contacten. Vandaar dat ik probeer over te stappen op mail.
    Probleem die we vroeger hadden met mail was dat het logo niet mee werd gestuurd, de letters bij de ontvanger veel te klein waren etc. Nu check ik even of alles wel naar behoren zou werken.
    Pascal
  • QuintenQuinten    Moderator
    Leuk om te horen. En ik wacht op je feedback.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Vanaf nu kun je HTML-handtekeningen maken voor Mail in macOS/OSX via deze stappen: https://www.appletips.nl/html-handtekening-css-mac-mail/
Log In of Registreer om te reageren.