iPhone 5, 3 maanden oud gaat niet meer aan.

October 2013 aangepast in iOS 10 of eerder
Mijn iPhone 5 volledig ge-update gaat niet meer aan. Soms kreeg ik de melding apparaat werkt niet met aangesloten stekker. Nu sinds vanochtend gaat mijn telefoon helemaal niet meer aan. Harde reset ook niet gelukt. Gebeld met helpcenter deze geven aan dat het waarschijnlijk hardware is. Ik kan ivm mijn werk echt niet 10 tot 14 dagen zonder mijn telefoon. Zouden ze misschien kunnen helpen in de Apple store? Ik kan voor 24 okt geen afspraak meer maken maar kan ik gewoon langs gaan?

Reacties

  • RichardRichard    Beheerder
    Op het moment dat je dringende problemen hebt met de iPhone, dan kun je altijd aankloppen in de Apple Store. Zeker dat je meld dat helemaal niets meer doet zullen ze je wel helpen, ook zonder afspraak.
  • Ik heb het zelfde probleem. Ik krijg mijn telefoon ook niet meer aan. Dit is goed om te weten. Dan kom ik ook even langs.
  • Mijn ervaring is toch wel dat het verstandig is een afspraak te maken.
    Ze hebben het best wel druk en zijn redelijk consequent in het maken van
    afspraken. Zo werd ik door een verkoper doorverwezen naar de genius desk en werd ik beleefd even geholpen, maar met de mededeling dat een afspraak toch echt verstandiger was. Zeker als de klacht eventueel gecompliceerd is.

    Vervelend dat dit gebeurd en ik wens jullie een goede afloop.
Log In of Registreer om te reageren.