Schermweergave Garageband?

September 2016 aangepast in Algemeen
Na de update van mijn macbook air naar Sierra heeft garageband problemen met de schermweergave onder de akkoordentrainer van de gitaarlessen. Eigenlijk ziet het hele scherm er goed uit, behalve 1 stukje. Waar zou dit aan kunnen liggen.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Als je er geen gewone screenshot van hebt kunnen maken, ligt dit aan je grafische kaart.
    Maar kan je ook bevestigen als dit nog gebeurd, na een herstart van je computer en wanneer garageband wel en niet fullscreen is?
  • Was trouwens een foto vanaf mijn mobiel en geen screenshot.
    Het is ook na een herstart van de computer, ook onder veilige modus.
    De akkoordentrainer gaat automatisch naar fullscreen, die kan ik ook niet naar normaal scherm zetten. De rest van het programma nergens geen problemen mee.
    Toen ik hem onder el capitan draaide had ik er ook geen problemen mee, maar na de update naar Sierra wel. Dacht eerst ook aan de grafische kaart, maar dan zou ik op meer fronten problemen moeten hebben, maar het is alleen op dit stukje. Onder een ander deel van garageband waar ik de akkoorddiagrammen zie, geeft hij ze wel goed weer. Andere programma's ook nergens last van.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Dat het een foto was van je mobiel had ik gezien. Met een gewone screenshot zal je deze fouten niet zien.
    Heb je het programma al eens opnieuw geïnstalleerd?
    En helaas vind ik hiervan niks op het internet. Je kan altijd eens een hardware check uitvoeren.
  • Hardware check had ik al gedaan. Die had ook niets gevonden. Het programma eraf gooien en opnieuw installeren wilde ik als laatste proberen. Aangezien hij dan mijn lesvorderingen ook weggooid.
  • na herinstallatie blijft het probleem bestaan
  • QuintenQuinten    Moderator
    September 2016 aangepast
    Helaas ben ik out of options, je kan wachten op een update. Of eens langs gaan bij een APR of AASP.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Je kan altijd eens proberen om en andere user aan te maken en deze met garageband te testen.
Log In of Registreer om te reageren.