iPhoto in Dock

September 2016 aangepast in macOS 10.12 Sierra
De icoon staat nog altijd onder in mijn Dock, en er staan nog foto's in, ik dacht dat die niet meer gebruikt werd, wat moet ik daar mee doen

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik begrijp je zin niet helemaal. Wat bedoel je met de icoon van iPhone in Sierra? Of bedoel je iPhoto? Als de foto's zijn overgezet naar Foto's en je bent tevreden mag je het programma via Finder uit de map programma's verslepen naar de prullenmand als ook in de Afbeeldingen map de iPhoto bibliotheek verwijderen.
  • September 2016 aangepast
    Ja Quinten ik was onduidelijk, het was interdaad iPhone , ik heb de foto's overgezet en toen iPhone verwijderd, maar afbeelding map in bibliotheek waar vind ik die
  • Sorry Quinten ik was weer te snel , ik heb ze gevonden, nogmaals heel erg bedankt voor de hulp
  • QuintenQuinten    Moderator
    Maar het gaat hier dus duidelijk over iPhoto en niet over iPhone he (spellingscorrector?)
  • Jan Ipfoto
  • timoshatimosha    Moderator
    September 2016 aangepast
    @giljom

    Ik heb de titel nog eens aangepast. Bij deze wil ik je verzoeken om in de toekomst zorgvuldiger om te gaan met de titels en inhoud van topics. Autocorrectie kan men uitzetten. Maar men kan ook het topic nog even doorlezen alvorens op "Opslaan" of "Sla reactie op" te klikken.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.