Update Apple software

Welke standalone software wordt nog wel ge-update door Apple na komst macOS Siërra. Mijn MacPro early 2009 is helaas niet meer geschikt voor Sierra. Het lijkt, dat bijvoorbeeld Fotos in Yosemite niet meer wordt ge-update. Safari bijvoorbeeld wel. Ik vermoed iTunes ook. Of krijgen we van alle software lichtere versies zonder de nieuwe mogelijkheden.

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Apple zal nog steeds veiligheidsupdates uitbrengen voor El Capitan en ouder. Ook iTunes en Safari zullenl nog wel een tijdje updates krijgen.
  • Heeft Apple ook een lijstje op zijn site staan, welke Apple standalone software dezelfde versie (en functies) krijgen als in macOS Siërra. Op basis hiervan nadenken of een investering in een nieuwe Mac zinvol is. Foto's wordt in ieder geval niet ondersteunt. Ik ben bijvoorbeeld ook benieuwd naar iWork.
  • timoshatimosha    Moderator
    September 2016 aangepast
    Van lijstjes op de websites van Apple heb ik geen weet. Er waren deze week updates van Numbers 4.0, Pages 6.0 en Keynote 7.0. Als je deze updates ontvangen hebt via de Mac App Store zal iWork 2016 wel werken op OS X El Capitan.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.