App word met backup niet terug gezet

September 2016 aangepast in iTunes- en App Store
beste experts,

op mijn iphone 6 heb ik de app foxtube staan, deze is echter al een tijd niet meer beschikbaar in de appstore. normaal gesproken als ik een backup maak en deze weer terug zet word de app gewoon mee over gezet. Nu heb ik net mijn iphone 7 plus en wil ik de zojuist gemaakte back up terug zetten wat blijkt nu, alle apps zijn terug gezet behalve foxtube. Normaal gesproken kan je in de appstore voorheen aangechafte apps vanuit daar terug zetten maar hier staat dus nu ook niet meer tussen. iemand enig idee hoe ik alsnog deze app over kan zetten?

alvast bedankt !

Met vriendelijke groet,
Arie

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    In de backup word enkel een lijst gemaakt met de app naam en id uit de App Store, bij een nieuw toestel zal deze dus de lijst aflopen en downloaden. Mits er geen nieuw aankoop moet worden voor worden gedaan. Heb je je vorig toestel indertijd met iTunes gesynchroniseerd, via kabel dan zou je eens moeten kijken naar de apps die iTunes heeft gedownload, vaak staat daar dan nog jouw foxtube app tussen. Ik zie dat er wel momenteel een Foxtube versie 5 in de App Store bestaat.
  • hey quinten,

    bedankt voor je reactie.. maar als ik in itunes kijk zie ik maar 1 app in mn bibliotheek staan,
    Ben er van bewust dat foxtube 5 in de appstore staat alleen met die nieuwere versie kun je geen videos cashe en dat is dus juist het belangrijkste van de oudere versie..
  • QuintenQuinten    Moderator
    Tenzij je de iPhone 6 nog kunt verbinden met iTunes en vervolgens nog kunt laten synchroniseren waardoor de app op je computer komt te staan zal deze helaas niet meer via een andere weg te downloaden zijn en ben je hem kwijt
  • Teleurstellende backup techniek!
  • quinten nogmaals bedankt.. het is toch nog gelukt!
    groetjes,
  • QuintenQuinten    Moderator
    Super

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.