Muziek verwijderen iPod Shuffle

Ik gebruik sinds kort de oude iPod Shuffle van mijn zus. Hier staan echter nog nummers op die zij er toen heeft opgezet, maar totaal niet mijn muziek is. Wanneer ik hem koppel aan mijn macbook, dan herkent iTunes (versie 12.5.1.21) de iPod. Alleen worden alle nummers grijs weergegeven (logisch, aangezien de bronbestanden zich niet op mijn macbook bevinden...). Ik kan er dus helemaal niets mee doen. Ook via de 3 puntjes die na het nummer staan kan ik niets proberen. Als ik er op klik, krijg ik geen mogelijke opties. Hopelijk kan iemand me helpen. Heb me al suf gegoogled, maar dus zonder resultaat...

groetjes, Katrien

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Als je een iPod/iPhone/iPad aansluit aan een computer waar zij niet is mee gesynchroniseerd, zal dit inderdaad grijs worden weergegeven. Het enige wat je kan doen is bij je Shuffle, is de iPod opnieuw instellen als jouw iPod waardoor alle nummers worden verwijderd.
  • September 2016 aangepast
    Ja, dat wou ik dus proberen, maar hoe krijg ik dat voor mekaar? Bij mijn vorige iPod kon ik dit via de iPod zelf doen. De iPod shuffle heeft geen scherm, dus moet het sowieso via iTunes doen en ik zie het niet...

    Ik nam ook even een printscreen. De iPod wordt dan wel herkent, maar ik kan hem duidelijk niet beheren. (bovenaan geen tabblad 'samenvatting', e.d.)
  • Het ziet ernaar uit dat het me eindelijk gelukt is :-)
  • QuintenQuinten    Moderator
    Supper dan sluit ik deze discussie

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.