Opbouw nieuw berichtgevingsscherm?

September 2016 aangepast in iOS 10 of eerder
Sinds IOS10 vind ik het heel irritant hoe het nieuwe berichtgevingsscherm is opgebouwd of hoe noem je dit (zie foto).
Bijv van ontvangen mails krijg je een hele voortvertoning, terwijl deze uit staat bij mij!
Zie foto's.

Mocht hier al een topic over zijn dan mijn excuses ben net nieuw hier!

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Geen enkel probleem, welkom.

    Voor het beperken van regels in mail meldingen ga je naar Instellingen ▸ Mail ▸ Voorvertoning en kies je er bv 2 regels. Nu via de meldingen in iOS 10 kan je door de melding open te vegen meerdere regels gaan bekijken.
  • Gaat mij er juist om dat ik geen voortvertoning zie!
    Via mail instellingen wat jij zegt daar staat hij ook op geen!
    Maar toch krijg ik op het hoofdscherm zn uitgebreide melding
  • QuintenQuinten    Moderator
    kan je even het volgende doen:
    - Je past even de hoeveelheid aan. Sluit Instellingen en opent dit opnieuw, en past dit aan aan je oorspronkelijke "geen".
    - Je kan je mail account verwijderen van je toestel en opnieuw toevoegen.
    - Sluit je iPhone aan op je computer en herinstalleer iOS 10.

    Dit kan trouwens een bug zijn in het besturingssysteem. We zitten nu in heel erg vroeg stadium van het besturingssysteem waarbij heel erg veel mensen iOS 10 gebruiken dus is de kans groot dat zulke fouten/bugs worden gevonden en bij een volgende update zullen worden opgelost.
  • Nog altijd geen verandering!
  • Alles geprobeerd wat jij aangaf
  • QuintenQuinten    Moderator
    Heel erg vreemd. Kan je me meer info geven over je toestel en wat email account je gebruikt.

    Maar zoals ik al zei:
    Dit kan trouwens een bug zijn in het besturingssysteem. We zitten nu in heel erg vroeg stadium van het besturingssysteem waarbij heel erg veel mensen iOS 10 gebruiken dus is de kans groot dat zulke fouten/bugs worden gevonden en bij een volgende update zullen worden opgelost.
  • welke informatie heb je nodig?
    ik gebruik een google account -> Gmail
  • QuintenQuinten    Moderator
    Dankje, het probleem is ik vind hier niks van terug van mensen die hier ook over klagen. Je kan nog even wachten tot er nog op andere fora gelijkaardige problemen verschijnen. En je kan wachten op een update.

    Maar zoals ik aal aangaf, de enige plaats waar je de hoeveelheid regels aanpassen is via Instellingen ▸ Mail ▸ Voorvertoning. Maar je kan ook eens wat experimenteren via Instellingen ▸ Berichtgeving ▸ Mail ▸ Gmail en bijvoorbeeld Stroken kiezen ipv een Melding.
  • Via mail -> voorvertoning, is toch alleen de voorvertoning in de mail zelf en niet van de melding?

    die andere staat al op stroken bij mij..
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik heb gemerkt dat dit toch er aan gekoppeld is.
  • maar veranderd niks of ik hem nou op geen regels zet of op 2...
Log In of Registreer om te reageren.