Bluetooth blijft zoeken naar apparaten?

September 2016 aangepast in iOS 10 of eerder
Ik heb gisteren de update naar 10 gedaan, als ik nu terug in mijn wagen stap dan verbind mijn iPhone normaal met mijn command, hij blijft nu zoeken naar apparaten, maar vind niets, iemand een idee

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Al je iPhone eens herstart? iOS 10 is in een vroeg stadium na de lancering dat er nog steeds bugs kunnen zijn. Ook kan het helpen om even de connectie te verbreken op beide toestellen de connectie te vergeten en terug opnieuw toe te voegen.
  • Quinten , bedankt voor uw antwoord , maar dat heb ik al meermaals gedaan, hij blijft zoeken naar mijn command, maar gelijk u zegt, het kan te maken hebben met de update
  • QuintenQuinten    Moderator
    Herinstalleer via iTunes opnieuw iOS 10. Dit verhelpt in vele gevallen fouten.
  • Quinten, ik heb nog een paar keren alles ontkoppeld, en na enige tijd zoeken heeft hij de Iphone gevonden, probleem voorlopig opgelost, ik ga het morgen nog meer uit proberen, alvast bedankt voor uw hulp, ik hou u op de hoogte.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Super om te horen, deze discussie zal nog niet meteen worden afgesloten dan.
Log In of Registreer om te reageren.