Sorteervolgorde in Foto's op iPad anders dan in Foto's op iMac

Ik ben nooit kapot geweest van de Foto's-app, met name vanwege de zeer beperkte mogelijkheden tot sorteren.
Voor foto's kijken op de AppleTV3 moet je nog steeds zorgen, dat op je iMac iTunes (met thuisdeling) aan staat, anders zie je geen foto's.
Bij elke update bleken sommige zaken verbeterd, andere werken niet of anders.

Sinds enige tijd is er iets mis met de synchronisatie van Foto's op mijn iMac (OSX 10.11.6) en iPad (al bij iOS 9, nu iOS 10.0.1).
De sorteervolgorde die ik instel in de albums in Foto's op de iMac en de hoofdfoto die ik daar kies, komen beide niet terug op de iPad!?
In de Foto's-app op mijn AppleTV3 ook niet, daar zijn de hoofdfoto's wéér anders!?

Hoe komt dit? Valt hier iets aan te doen? Zijn er meer mensen die dit ervaren?
Ik hoor het graag!

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Het beste synchroniseer je de iPad rechtstreeks met iTunes, je sluit je iPad aan op de computer en laat deze synchroniseren. Want het kan zijn dat iCloud deze mappen niet goed gesynchroniseerd.
  • @Quinten:
    Dank voor de reactie. Ik ga het uitproberen. Aan de andere kant: wat is synchronisatie via iCloud, een visitekaartje van Apple, op deze manier waard?
  • @Quinten
    Na de laatste update naar iOS 10.0.2 verloopt de synchronisatie weer naar behoren!
  • QuintenQuinten    Moderator
    Super om te horen. Hierbij is de discussie gesloten.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.