Mail iPad Pro derde venster?

September 2016 aangepast in iOS 10 of eerder
Hoe activeer ik op mijn iPad Pro het derde venster om een e-mail te componeren aan de rechterzijde van het scherm?

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Je kunt alleen de drie kolommen met je postbussen - berichten - geopende mail. Dit doe je door linksboven te tikken op de 'toon/verberg navigatiekolom'. Zie foto ter verduidelijking. Het opmaken van een bericht kan niet rechts weergegeven worden en wordt altijd schermvullend getoond.
  • Ik bedoel deze functionaliteit:

    Nieuw mail tikken in aparte kolom op iPad Pro
    De grote iPad Pro heeft daarnaast nog een andere functie gekregen in de Mail-app. Het is namelijk mogelijk om een nieuw mail te componeren aan de zijkant van het scherm, terwijl je aan de linkerkant je mailoverzicht kunt bekijken en de geselecteerde mail kunt lezen. Deze nieuwe weergave is vooral praktisch als je informatie op wil halen uit een eerdere ontvangen mail bij het schrijven van een nieuwe.

  • WesleyWesley    Beheerder
    Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen.
  • Die optie is als iOS 10 geïnstalleerd is op de iPad Pro 12.9" >> bij de apps Mail & Notities.
    Dan komt er een extra icoon / button links bovenaan het scherm.
    Tap men op dat button dan kunt men schakelen, 2 of 3 vensters.
  • Beste Rai, bedankt voor jouw reactie maar dat is niet wat ik bedoel.
  • September 2016 aangepast
    Dit is het icoon / button waar men op kunt klikken bij iOS 10.

  • Met deze button krijg je geen derde kolom aan de rechterkant van het scherm, waar je vervolgens een e-mail kunt opmaken. Zie ook de foto die ik eerder heb toegevoegd.
Log In of Registreer om te reageren.