Berichtencentrum sorteren

Is het mogelijk om je Berichtencentrum weer te sorteren per app, wat in iOS 9 wel nog mogelijk was? Nu laat die het op recent zien, en in instellingen > berichtweergave zie ik de optie niet meer om dit wel te kunnen inschakelen.

Reacties

  • Toch even goed kijken... bij wijzigen kunnen de apps in de gewenste volgorde worden gesleept (3 horizontale streepjes).
  • Ja de widgets verplaatsen heb ik gevonden, echter doel ik echt op je berichtenscherm als in de berichten die je van whatsapp binnen krijgt en je mails.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ja zeker,
    Onder Systeemvoorkeuren ▸ Berichtgeving ▸ Onderaan heb je dan Sorteervolgorde berichtencentrum: Hier heb je keuze tussen Recent || Recent per programma || Handmatig per programma
  • Nou @Quinten, het zal wel aan mij liggen, maar de optie zoals jij die beschrijft kan ik niet vinden... (iOS10). Wellicht een iets ander 'stappenplan'?
  • Het stappenplan wat @Quinten beschrijft, is het stappenplan op de Mac. Helaas voor op de iPhone nog steeds niet achterhaalt of het mogelijk is.
  • Aha, duidelijk... Best verwarrend als het een iOS onderwerp is, maar wel kennisverbredend. :-).
  • WesleyWesley    Beheerder
    Helaas niet meer mogelijk in iOS 10

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.