Probleem met Safari

September 2016 aangepast in iOS 10 of eerder
Krijg steeds in safari dat de pagina niet te vinden is en steeds de melding dat ik ok of sta niet toe moet aan klikken.
Bij het scherm geef ik steeds ok maar wel 2of 3 keer krijg de schermen per dag weer te zien.
Zie bijlage.
Heb dit op 1 iPad andere 2 werken goed en zijn van het zelfde model met de zelfde software en overal het zelfde ingesteld.
Wie weet wat het probleem kan zijn.
Probleem al is eerder geplaatst maar nog steeds niet opgelost vast bedankt voor alle hulp

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Bij het 2de is dit heel normaal. Google vraagd dit ook bij mij. Dat is je locatie voorzieningen die hij zal vragen om betere zoekresultaten weer te geven. Wil je dat Google geen nauwkeurige zoekresultaten mag weergeven op basis van je locatie dan ga je naar Instellingen ▸ Privacy ▸ Locatievoorzieningen ▸ Safari-Sites en kies je voor Nooit
  • September 2016 aangepast
    Quinten bedankt klopt stond ook op nooit en toch krijg ik dagelijks dat bericht.
    Heb de iPad al eens helemaal leeg gehaald dus als nieuw en zelfde klachten kwamen meteen weer terug het is vreemd.
    Maar toch weer bedankt voor je reactie
  • Beste Frank,

    Kan het zijn dat u het programma Weblock op u IPad hebt staan ?
    Als ik u was zou ik eens naar instellingen in Weblock gaan en deze uitzetten,
    Is het probleem dat u ervaart dan opgelost?

    Groet Ruud
  • Hoi Ruud.

    Bedankt je bent een topper probleem opgelost.

    kan een slotje op.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.