Foto via iCloud

Hoe komt het als ik foto,s maak met mijn iPhone en ik wil die op een site zetten dat het zolang duurt eer die ik mijn foto,s staan op mijn Mac, vroeger met iPhone was dat onmiddellijk , als ik dat nu wil gebruiken dan blijft hij zoeken, is er een instelling verkeerd , graag uw hulp

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Heb je uw router al eens herstart?
  • Quinten, ik heb alles geprobeerd, niets werkt, ik kan sinds 3 september geen enkele foto meer naar bijwerken op mijn Mac, als ik foto,s neem dan zie dat hij aan het uplouden is, maar geen enkele foto meer, het aantal blijft het zelfde, wat doe ik fout, heel graag uw hulp
  • Kan het iets te maken hebben met die laatste update van 2 september, mijn mac is ook zo traag vind ik
  • QuintenQuinten    Moderator
    Er kan inderdaad een fout zitten in het iCloud synchronisatie systeem, zoals je hier omschrijft. Wat kan je doen:
    - Wachten op de volgende update (natuurlijk)
    - Eens op al je toestellen uitloggen in iCloud en opnieuw inloggen, misschien is dit een instelling die niet goed werd geupdated.
  • Hallo Quinten, ik ben daar niet zo in thuis, als ik wil uitloggen op mijn iCloud in mijn Mac, dan is de boodschap dat alles word verwijderd op mijn Mac, mag ik dat doen, en heb ik na terug inloggen alles weer terug, ik wil zeker zijn, graag uw mening
  • QuintenQuinten    Moderator
    Hij zal alles verwijderen wat in iCloud bevind. Andere foto's zullen bewaard blijven.
  • Dus is er geen oplossing , alleen wachten op de nieuwe update
  • @Giljom, ik denk dat je Quinten verkeerd begrijpt. Je kan zonder probleem je iCloud uitloggen, apparaat uit- en aanzetten en dan weer in iCloud inloggen. Zo krijg je een frisse, met de juiste gegevens (foto's) bijgewerkte Mac. Quinten geeft aan dat bij het uitloggen uit iCloud alle gegevens welke in de cloud staan van je Mac worden verwijderd. Gegevens die dus niet in de cloud staan zullen op je Mac blijven staan. Na het inloggen in iCloud zal je Mac weer worden bijgewerkt.
  • Heel erg bedankt voor uw hulp, ik had interdaad Quinten verkeerd begrepen, waarvoor mijn excuses , het is gelukt
  • QuintenQuinten    Moderator
    Supper om te lezen, bij deze sluit ik de discussie

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.