Foto verkleinen

Hoe kan ik op een simpele manier bepaalde foto,s verkleinen, ik kom er niet uit

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    September 2016 aangepast
    Wat wil je doen:
    - Bijsnijden (werkt in Voorvertoning: Weergave ▸ Toon Markeringsknoppenbalk, maak je selectie en klik op snij bij)
    - Formaat wijzigen/schalen (Extra ▸ Pas grootte aan... — Hier kan je de grote en de resolutie aanpassen)
    - verlagen van resolutie (werkt in voorvertoning, door exporteren en op te slaan als jpg + kwaliteitsgraad te kiezen)

    Wil je meer opties, dan is Photoshop iets voor je.

    EDIT
  • KorKor
    September 2016 aangepast
    @Quinten
    Formaat wijzigen/schalen (werkt niet in Voorvertoning)
    In Voorvertoning zit bij Extra's toch ook Pas grootte aan. Of begrijp ik je nu verkeerd?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ja klopt, ik was verkeerd. En ik heb dit ook aangepast
  • Quinton ik Krijg nog steeds geen foto verkleind ook niet via Voorvertoning, graag uw hulp
  • Kor bedankt voor uw hulp, maar begrijp er niets van, waarom is dat zo moeilijk, ik kan openen wat ik wil, het gaat niet , bestaat er geen heeeeeeel simpel programma
  • Wat quinten uitlegde is gewoon een simpele oplossing, als het echt niet lukt bestaan er 100 applicaties die wat gemakkelijker zijn ontworpen.
  • QuintenQuinten    Moderator
    De meest simpele app waar van ik weet van heb is Image Smith.

    Wil je toch echt gratis gaan, er bestaan heel veel online tools zoek maar eens op Google naar 'image resizer online'. (let op, op alle afbeeldingen die je online plaatst via een dienst, daar doe je online afstand van).
Log In of Registreer om te reageren.