Grijze balk onderaan scherm iPhone 5s?

August 2016 aangepast in iOS 10 of eerder
Hallo, ik heb last van een grijze balk onderaan mijn scherm die ik niet kan wegdoen. Die grijze balk staat constant op mijn scherm dus niet alleen als ik wil berichten. Ik heb al geprobeerd via instellingen-> berichten-> toon onderwerpveld en dit dan in of uitschakelen maar heb er nog steeds last van. Kan iemand me helpen?

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Geef nog even aan wat "mijn scherm" is? iPhone? iPad? Mac?
  • Iphone 5s
  • QuintenQuinten    Moderator
    Kan je eens een screenshot maken en het uploaden op deze website.
  • De grijze balk is toch gewoon je Dock? Of bedoel je wat anders?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Momenteel zie ik ook het Dock, dat bedoel je waarschijnlijk als de 'Grijze balk' of ben ik mis? Deze staat er standaard altijd bij Apple iOS. Deze dient dan ook om je 4 meest gebruikte apps in te plaatsen zodat deze op elk scherm met applicaties zichtbaar is.
  • Nee dat is het niet volgens mij dat is er ook pas enkele dagen geleden opgekomen en ik kan er geen apps in plaatseb
  • Ik haak af bij deze manier van beschrijven van het probleem...
  • Ik weet ook niet hoe ik het anders kan uitleggen, soms is er in die grijze balk gekleurde lijnen die bewegen
  • QuintenQuinten    Moderator
    @Schirly, dat betekend dat je scherm stuk is. Het zal gekomen zijn door een harde val. Best breng je dit binnen bij een erkende Apple hersteldienst
  • @Quinten Zal hem binnenbrengen maar weet niet hoe het komt want hij is niet gevallen dankje voor de info
Log In of Registreer om te reageren.