Mail tandwiel Accountinfo is weg

Het tandwieltje onderaan in de kolom is niet zichtbaar. Weet iemand of dit een instelling /vinkje is in de voorkeuren?

met behulp van de secundaire klik (rechtermuisknop) op het account in de navigatiekolom bij ‘Inkomend’, werkt het wel om bij de account info te komen.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Dit is geen instelling. Dit zou eerder een fout zijn door Apple. Bij een volgend update zal dit kunnen opgelost zijn. Anders moet je OS X opnieuw installeren.
    Zie: https://www.appletips.nl/os-x-opnieuw-installeren-zonder-je-gegevens-te-verliezen/
  • Beste Quinten.
    We zijn even wat verder met diverse testjes.
    Op de zelfde iMac schone installatie van Yosemite gezet, hier is het + envellop en tandwiel wel beschikbaar en te gebruiken.

    Op de zelfde iMac schone installatie van Elc Capitain 10.11.3 gezet, hier is het + envellop en tandwiel niet meer beschikbaar.
    Ik vermoed dat Apple dit bij El Capitain er uit heeft gesloopt, maar dan zou je verwachten dat jullie dit vaker zouden horen.
    Voor alle zekerheid gisten nog een recovery gedraaid van El Capitan 10.11.6 maar geen tandwiel meer.
    Is dit bij jullie wel zichtbaar in een 10.11.6?
  • QuintenQuinten    Moderator
    August 2016 aangepast
    [EDIT]
    Inderdaad, ik heb bij mijn vorig bericht niet goed verder gezocht. Ik kende dit tandwieltje ook, en was me niet opgevallen dat het weg is. Nu in macOS 10.12 Sierra (beta) is dit tandwieltje ook verdwenen.

    Je kan zoals je aangeeft met de rechter muisknop de accountinfo raadplegen van het geselecteerde postbus.
Log In of Registreer om te reageren.