Apple Byte #13: Wat zie jij graag bij de volgende iOS, WatchOS tvOS of OS X-release

QuintenQuinten    Moderator
May 2016 aangepast in Apple bytes
Over enkele maanden is het WWDC, dan is het aan Apple om de nieuwste versies van hun besturingssystemen voor te stellen. Maar onze vraag aan jullie:
Wat zie jij in de toekomstige iOS 10, WatchOS 3, tvOS 10 en OS X 10.12 als de nieuwe functie?

Zie ons artikel op Appletips.nl

Reacties

  • Ik zou graag zien dat in het email programma een vertraging kan worden ingesteld wanneer een bericht als gelezen wordt gemarkeerd, danwel dat de mogelijkheid wordt geboden dat bij het openen van een postbus de desbetreffende email niet direct als gelezen wordt gemarkeerd.
  • QuintenQuinten    Moderator
    May 2016 aangepast
    @Ron eigenlijk een soort incognitomodus in Mail. En waar had je die graag gehad? OS X iOS? Bij die laatste is het te bereiken via 3D Touch, natuurlijk dien je minstens een iPhone 6s te hebben.
  • Wat ik veranderd zou willen zien is de invulling van adressen in mail. Ik krijg ontzettend veel troep en dat komt naar mijn idee omdat spam verzenders op e.o.a. manier achter mijn e-mailadres zijn gekomen. Als Apple nu eens begint het e-mail programma zo in te stellen dat alle te verzenden mail gewoon aan de afzender zelf verzonden wordt en alle overige adressen in BCC dan is naar mijn idee de verspreiding van e-mailadressen al een stuk moeilijker. Als toch een groep moet worden aangeschreven zou dan bewust moeten worden gekozen om tussen BCC en CC te kiezen en dan is BCC net zo makkelijk. Heel veel gebruikers zijn te gemakzuchtig om zelf te verzenden in BCC. Een goede spamfilter is geen oplossing want dan is het kwaad van de verspreiding al geschied.
  • Ik zou de synchronisatie over iCloud van contacten spiegelen aan de oplossing voor verschillende agenda's. Zodat groepen apart via iCloud doorgegeven kunnen worden.
    Dan hoeven alle adressen van werkcollega's niet doorgegeven aan rest van de familie.
    En toch blijft alles synchroon.
  • Apple news voor nederland.. Ik heb mijn instellingen op 'united states' gezet voor de apple news app het werkt fijn en snel nu nog in het nederlands! (Engels is ook geen probleem)
Log In of Registreer om te reageren.