Youtube geeft "fout bij laden" op iPad Mini

August 2016 aangepast in iOS 10 of eerder
Youtube geeft bovenstaande foutmelding aan. De app opnieuw installeren heeft niet geholpen. Kan youtube ook niet openen in de browser.
Wie herkent dit en kan mij helpen met een oplossing.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    YouTube update de app om de 2 weken ongeveer. Nu recent was er een update in verband met het geluidsicoon van Apple dat in de app werd vervangen. Dit kan op de iPad eventueel een fout veroorzaakt hebben. Dus even geduld op de volgende update.
    Wat kan je doen.
    - Verwijder de app, en gebruik volledig youtube via de Safari app. Youtube zal je nu niet meer doorsturen naar de app.
    - Synchroniseer je de iPad via je computer dan zal je waarschijnlijk oudere versie van de YouTube app nog op je computer staan hebben. Verwijder de huidige op je iPad. Synchroniseer vervolgens de iPad en plaats de oude versie van YouTube terug op de iPad.
  • De Ipad weigert zelfs youtube via safari op te starten. Elke website werkt gewoon, behalve youtube... :-( Zou er egens een blokkering op kunne zitten? Kan niets vinden.
  • Volgens mij opgelost. De datum en tijd vd Ipad stonden verkeerd, dat vind youtube blijkbaar niet goed... Voor de zekerheid de oude versie van de app gesynchroniseerd en hij doet het weer.
    Thnx
  • QuintenQuinten    Moderator
    Leuk om te horen. Bij deze sluit ik de discussie.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.