Video's zonder geluid

August 2016 aangepast in Algemeen
Met enige regelmaat komen er video's binnen op mijn WhatsApp, en na synchronisatie zijn deze ook zichtbaar in Foto's op mijn iMac. Merkwaardigerwijs is er bij het afspelen geen geluid hoorbaar! Waar ligt dit aan en is daar wat aan te doen?
P.S. Als ik deze video's bekijk via de iPad komt het opgenomen geluid wel degelijk door.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Op welk moment is er geen geluid.
    En waar gebruikt u WhatsApp?

    - iPhone (geluid, na opslaan wel nog geluid )
    - iMac (na synchronisatie van iCloud Foto's geen geluid meer)
    - iPad (na synchronsatie van iCloud Foto's wel geluid)

    Komt er wel nog geluid via andere bronnen, zoals Safari, Quicktime, iTunes?
  • De video's komen binnen via WhatsApp op mijn iPhone en laten bij het afspelen op de iPhone ook het geluid horen.
    Na synchronisatie zijn ze ook zichtbaar op de iPad in de app Foto's en komt het geluid normaal door. Op de iMac zijn ze dan ook zichtbaar in de app Foto's, maar komt het geluid niet door.
    Op de iMac komt het geluid via Safari en iTunes gewoon door.

    Ik heb nu net de betreffende video's gedownload via de app "Berichten voor WhatsApp" op de iMac. En nu komt er zowel via deze app als in "Foto's" gewoon geluid door. Kennelijk speelt de app "Berichten voor WhatsApp" een rol bij de volledige synchronisatie van de video's.

    Ik ben benieuwd of mijn conclusie juist is.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Er zal een fout zitten in het genereren van het filmpje naar Foto's toe. Misschien bij een volgende update is het opgelost. Maar ik ben blij dat het nu tijdelij kwerkt met Berichten voor WhatsApp
  • Bedankt!
Log In of Registreer om te reageren.