Google Chrome (weer) niet te gebruiken

July 2016 aangepast in Algemeen
Geachte leden, ik kon google chrome (weer) niet openen. Ik heb het programma vanuit de Finder naar de prullenbak gesleept en daarna opnieuw opgehaald. Vanuit Download heb ik het weer naar de Finder gesleept en er wordt gemeld dat het bestand 69 MB groot is. Als ik het open krijg ik de foutmelding dat Googlechrome.DMG niet geopend kan worden omdat het bestand of de directory niet bestaat. Het is opgehaald met de firewall uit- en ingeschakeld maar niets helpt. Wie weet raad.
Groeten
Jos

Reacties

  • Geachte leden, ik kon google chrome (weer) niet openen. Ik heb het programma vanuit de Finder naar de prullenbak gesleept en daarna opnieuw opgehaald. Vanuit Download heb ik het weer naar de Finder gesleept en er wordt gemeld dat het bestand 69 MB groot is. Als ik het open krijg ik de foutmelding dat Googlechrome.DMG niet geopend kan worden omdat het bestand of de directory niet bestaat. Het is opgehaald met de firewall uit- en ingeschakeld maar niets helpt. Wie weet raad.
    Groeten
    Jos
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd.
  • Hoe het komt weet ik niet maar vanochtend heb ik het programma opnieuw geladen en nu werkt het opeens wel. Onbegrijpelijk maar het werkt. Misschien heeft de ontwikkelaar iets aangepast.
    Wat mij betreft mag de discussie dus gesloten worden.
  • timoshatimosha    Moderator
    Het gevraagde slotje.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.